"Απόψεις και Στάσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ειδικών/ γενικών σχολείων και τμημάτων ένταξης) σχετικά με τη Συμβολή της Μουσικής Παιδαγωγικής στην Κοινωνικό – Συναισθηματική Ανάπτυξη Παιδιών με Αυτισμό''.
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί, το οποίο παρακαλείσθε θερμά να συμπληρώσετε, απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ειδικών/ Γενικών Σχολείων και Τμημάτων Ένταξης). Εκπονείται στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας και αποσκοπεί στη διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή της μουσικής παιδαγωγικής στην κοινωνικό – συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Η έρευνα δεν είναι δυνατή χωρίς τη δική σας συμβολή. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και προορίζεται αποκλειστικά για ερευνητική χρήση.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.
Σοφία Μπαμπούρα, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Π.Μ.Σ. "Ειδική Εκπαίδευση", Πανεπιστήμιο Frederick Κύπρου